کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

 

پایه نرده چوبی موجود در بازار دو نوع هستند:

1-پایه نرده های چوبی ساده  ۲- پایه نرده های چوبی منبت 

 پایه نرده های منبت  شده توسط منبت کار یا دستگاه تولید می شوند. قیمت این نوع پایه ها چند برابر قیمت پایه نرده های ساده است، اما زیباتر از آن ها هستند. صنایع چوبی بارمان مفتخر است با تولید متنوع ترین وبروزترین پایه های نرده چوبی گام مهمی در حوزه این صنعت برداشتیم…..

پایه هابا پیشرفه ترین دستگاهای برش و cnc تولید میشود.

 

ابعاد  استاندارد  پایه نرده چوبی 85*7*7 میباشد. و بستگی به نوع محل اجرای نرده چوبی، کوتاه و بلند ساخته میشود. ارتفاع نرده چوبی نباید کوتاه تر از ۷۵ سانتی متر و یا بیش از ۸۵ سانتی متر باشد. آنچه در مورد نرده  چوبی راه پله اهمیت دارد فاصله ایجاد شده بین پایه های نرده چوبی است. این فاصله باید به اندازه ای باشد که امکان عبور کودک از بین دو نرده وجود نداشته باشد. بهترین فاصله دو نرده ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر است که بستگی به نوع آن دارد.

 

مرحله ساخت نرده چوبی

ابتدا چوب با دستگاه برش در ابعاد مورد نظر برش داده میشود. باید در نظر داشته باشیم چوبی که انتخاب میشود بدون ترک و گره باشد چون هر دوعامل سبب اسیب پذیری نرده چوبی و زیبایی نرده چوبی میشود.

۱-انتخاب چوب نسبت به قطر مورد نظر
۲- بریدن چوب نسبت به قد کار  قد کار را 4 سانتیمتر بلند تر از کار میگیریم. تا در پایان کار سر و ته کار را با دستگاه دورکن قطع کرد و اندازه سفارش را در آورد.
۳- رندیدن قسمت کف و نر چوب بریده شده، دلایل رندیدن چوب ۱ – صاف شدن چوب به منظور بهتر چسباندن ۲- گونیا بودن چوب
 4-چوبهای رندیده شده را نسبت به سایز خواسته شده از دستگاه گندگی رد کرده تا هم صاف و سیقلی شوند. و هم به اندازه دلخواه در آیند.

 نام ماشین گندگی در گذشته گنده گیر بوده اما به مرور کوتاه شده و به گندگی تغییر پیدا کرده است. کاربرد دستگاه گندگی تعیین ضخامت یا یکسان سازی عرض در الوار چوب می باشد. 

نرده چوبی در cnc

در مرحله اخر توسط دستگاهCNC چوب، حرفه ای ترین مدل فرز برای کاربرد در صنعت چوب می باشند. چوب تراش و طرحهای مورد نظر روی چوب ایجاد میشود و نرده چوبی اماده میشود.

برای نرده چوبی منبت شده از دو روش قدیمی و جدید برای منبت کاری استفاده میشود؛ روش قدیمی که توسط استادان نجاری توسط ابزارهای مخصوص بصورت دستی انجام میشد زمان و زحمت فراوانی را دربر می گرفت، روش جدیدی که استفاده میشود توسط دستگاه های خودکار CNC سی ان سی انجام می گیرد که با کسر زمان و زحمت انجام می گیرد.

دستگاه‌های CNC طرح موردنظر را از انسان گرفته و با بهترین شکل و با سرعت بسیار بالا روی چوب منبت کاری می کند. این دستگاه طرح‌های سه‌بعدی منبت کاری را با توجه به دستگاه مختصات با کمک ضرب دکارتی (Z،Y،X) انجام می‌دهد.

 

 


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: