کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

پله‌های پیچ در مقایسه با پله‌های معمولی ساختار پیچیده‌تری دارند. بااین‌حال طراحی و نصب پله‌های پیچ نسبت به پله‌های معمولی سریع‌تر انجام می‌شود. از سوی دیگر پله‌های پیچ به دلیل ساختار فانتزی و جذاب، زیبایی بسیار بیشتری به ساختمان می‌دهند. در زیر پله‌های معمولی و پیچ را از چند منظر مقایسه می‌کنیم

عملکرد پله پیچ نسبت به پله‌های معمولی

همان‌طور که در مقالات قبلی نیز گفته‌شده است پله‌های پیچ ازنظر استفاده بهینه از فضا، عملکرد بهتری نسب به پله‌های معمولی دارند. این پله‌ها ساختار عمودی دارند ازاین‌رو استفاده از این پله‌ها باعث صرفه‌جویی در فضای ساختمان می‌شود.

مقایسه کارایی پله پیچ نسبت به پله‌های معمولی

پله‌های معمولی به لحاظ کارایی ممکن اندکی بهتر از پله‌های معمولی عمل کنند. هرچند تفاوت کارایی این دوچندان مشهود نیست. هر دو این پله‌ها درصورتی‌که به‌صورت استاندارد طراحی و ساخته‌شده باشند، کارایی مناسبی خواهند داشت؛ در غیر این صورت دردسرساز خواهند بود. این نکته را نیز باید مدنظر داشته که پله‌های پیچ ساختار پیچیده‌تری نسبت به پله‌های معمولی دارد، ازاین‌رو ممکن است در مواردی بهترین گزینه نباشند.

دوام پله‌های معمولی بیشتر است یا پله پیچ

پله‌های معمولی، معمولاً از مواد سنگین نظیر سنگ، بتن و فلز ساخته می‌شوند. پله‌های پیچ از مواد ضعیف‌تری نظیر چوب، شیشه و.. ساخته می‌شوند. ازاین‌رو می‌توان قاطعانه گفت که پله‌ها معمولی دوام بیشتری نسبت به پله‌های پیچ دارند.

تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری پله‌های پیچ بسیار سخت‌تر از پله‌های معمولی است. در صورت خرابی این پله‌ها حتماً تعمیر باید توسط کارشناسان زبده انجام شود. همچنین تهیه قطعات موردنیاز برای تعمیر نیز دشواری‌های زیادی دارد. اما پله‌های پیچ معمولاً برای مدت‌زمان طولانی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری کار می‌کنند. حتی در صورت نیاز به تعمیر نیز، تعمیرکاران این پله‌ها در دسترس هستند.

زیبایی

نقطه قوت پله‌های پیج زیبایی خیره‌کننده آن‌ها است. این پله‌ها قطعاً گزینه زیباتر و جذاب‌تری نسبت به پله‌های معمولی هستند.


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: