کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای آکات زیبا , مستحکم و متنوع مناسب برای تمام سلیقه ها

نرده های شیشه ای  به دو  مدل نرده  شیشه  خور  تمام شیشه ای و  نرده شیشه ای  ترکیبی عرضه می گردد .مدل های نرده های  شیشه ای عبارنتد از روکار یا نرده شیشه خور اکسپوز , نرده  شیشه ای دفنی  , نرده شیشه ای اسپیگت  یا خود ایستا , نرده شیشه ای فیکس پوینت. نرده های تمام شیشه ای از یک لایه پی وی بی  با ضخامت های 1 /5 میلیمتر  و 0/76 میلیمتر  با دو عدد جام شیشه ای سکوریت لمینت شده در ضخامت های 5 تا 10 میلیمتر ساخته و اجرا می شود. نرده های تمام شیشه به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری کاربرد فراوانی در ساختمان های پر تردد مانند هتل ها و ساختمان های اداری و تجاری دارند.نرده شیشه ای ترکیبی به دلیل استفاده ار شیشه سکوریت شده از قیمت کمتری نسبت به نرده شیشه ای تمام شیشه ای برخوردار هستند و مناسب ساختمان های کم تردد می باشند.

استفاده از شیشه  به  دلیل  شفافیت  داتی  آن که نور محیط را افزایش  می دهد و  ظاهری  مدرن و زیبا به دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان می بخشد  روبه افزایش است. با  توجه به  مقدمه ای که ذکر شد نرده های شیشه ای  نوع جدیدی از نرده های  محافظ است که در صنعت ساختمان سازی پیشرفته امروزی بسیار کاربرد  دارد. شیشه های مورد استفاده در نرده های راه پله و بالکن از نوع سکوریت شده می باشد که در ضخامت های 10 میلیمتر  12 میلیمتر 16 میلیمتر 20 میلیمتر تولید می شود. نرده های شیشه ای با چند روش یا  سیستم اجرا  می شوند که هر  کدام  از این روش ها با توجه  به محل قرار گیری و کاربرد نرده شیشه ای و ضخامت و ارتفاع شیشه انتخاب می شود.  انواع سیستم های  مهار پنل های شیشه ای در نرده شیشه ای عبارتند از: نرده شیشه ای  با سیستم فیکس پوینت,نرده شیشه ای  با سیستم اسپیگت,نرده شیشه ای با سیستم یو چنل روکار و دفنی ,نرده شیشه ای با پایه های عمودی و بست شیشه گیر و نرده شیشه ای  اسپایدری. اجرای نرده شیشه ای در راه پله و بالکن استاندارد مشخصی دارد که باید به آن توجه داشت.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

این مدل نرده شیشه ای با استفاده از یراق  دکمه شکل از جنس  استیل و آلومینیوم به همراه  پنل شیشه ای از شیشه سکوریت به ضخامت های 10میلیمتر و 16 میلیمتر اجرا می شود. برای نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت در پایین  هر پنل شیشه ای  چهار عدد سوراخ  تعبیه می شود  تا محل قرار گیری  یراق فیکس کننده شیشه ها به دیواره  کناره بالکن  یا راه پله ایجاد شود و برای هندریل (دستگیره) این مدل نرده شیشه ای  از انواع لوله و پروفیل استیل و آلومینیوم استفاده می شود.

نرده  شیشه ای اسپیگت

این سیستم نرده شیشه ای  بسیار ساده و با سرعت بالایی  اجرا می شود. پایه های سر  نیزه ای شکل که وظیفه مهار  پنل های شیشه ای  را دارند معمولا  از جنس استیل بوده که به  وسیله چهار عدد بولت به کف سنگ راه پله و بالکن متصل می شود. ارتفاع این پایه های مهار کننده (اسپیگت) بین 12 تا 20 سانتیمتر است و شیشه هایی تا ضخامت 20میلیمتر را می تواند  ثابت  نگاه دارد. برای  هر پنل شیشه ای به طول 100 تا 120 سانتیمتر از دو عدد پایه  اسپیگت استفاده می شود. هر چه طول پنل های شیشه ای بیشتر باشد تعداد  پایه ها نیز افزایش  می یابد.

نرده شیشه ای  یو چنل رو کار  و دفنی (Glass fence, u-chanel)

این سیستم  نرده شیشه ای بوسیله پروفیل های آلومینیومی  u شکل  که در واقع پایه های  مهار کننده  شیشه ها هستند  اجرا می شود. این پروفیل ها  به دو صورت  رو کار و تو کار (دفنی) تولید می شود. شیشه به کار رفته در اجرای  این مدل نرده  از نوع سکوریت و لمینت می باشد و حداقل ضخامت شیشه برای اجرا در این سیستم باید 12 میلیمتر  باشد. هر چه ارتفاع پنل های  شیشه ای بیشتر  باشد تعداد پایه های u شکل  افزایش می یابد  نرده های شیشه ای  که به این روش  اجرا می شوند هیچ پایه  عمودی نداشته  و نمای ظاهری  نرده به صورت  یک دیواره  تمام شیشه ای  یک پارچه می باشد. ا ین نوع نرده بیشتر در مجتمع های تجاری مانند پاساژ ها و مکان های عمومی مانند  فرودگاه ها اجرا می شود.

 

 

 

 

 

 


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: