کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

آشنایی با فرفورژه و گلنرده:

صنعت فرفورژه و گلنرده صنعت پرطرفدار ساخت مصنوعات فلزی در طرح ها و اشکال گونگون با استفاده از فلزات و آلیاژهای مختلف میباشد.

فرفورژه و گل نرده به شکل امروژ کاربرد متنوع و گسترده ای دارد که در این  مطالب به بیان برخی از آنها 

می پردازیم .

امروژه از فرفورژه در ساخت پنجره یا حفاظ پنجره درب منازل انواع نرده پله گرد نرده پله صاف حصار ها نمای ساختمان سقف های کاذب دکوراسیون داخلی و ده ها کاربرد دیگر استفاده میشود.

طرحهای ظریف و خلاقانه هنری که در ساخت فرفورژه و گل نرده ها استفاده میشود همواره این محصول را در زمره تزئینات اصیل و عین حال خلاقانه و قابل تطبیق با مد و نیاز روز قرار داده است.

پیشرفت های روز افزون و ساخت ماشین و ابزار آلات جدید سبب رواج نوع خاصی از فرفورژه شده است که قابلیت شکل دهی به انواع فلزات را بدون نیاز به حرارت ممکن میسازد. 

نرده فرفورژه:

از نرده فرفورژه درهم تنیده و ظریف میتوان در بالکنها و تراسها منازل و ویلاها استفاده کرد.

بهره گیری از رنگ در این نوع فرفورژه و گل نرده تاثیر گذاری زیادی در مورد پسند قرار گرفتن آن داشته و دست طراح را برای هنر نمایی بیشتر باز میگذارد.

بدون شک زیبایی و اصالت فرفورژه و گل نرده مهمترین علت جلب طراحان و مشتریان به سمت استفاده های گوناگون از این صنعت و هنر میباشد. قیمت مناسب و تنوع محصولات نیز در وهله بعدی در محبوبیت این صنعت نقش دارند.

همچنین مصنوعات فلزی فرفورژه از استحکام قابل توجهی برخودارند که بهرگیری از آنها را در مصارف حفاظتی هم چون نرده و حفاظ ساختمان و درب و پنجره ممکن میسازد.

از سوی دیگر فرفورژه و گل نرده های فلزی که امروزه طراحی شده و به بازار عرضه میشوند. از مواد اولیه ای ساخته شده اند که از پایداری قابل توجهی در برابر شرایط متنوع محیطی و اقلیمی برخوردارند


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: