کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

 سوالات متداول در مورد پله پیچ و انواع نرده

آیا شرکت بارمان استپ خدمات تعمیرات و سرویس پله و نرده را انجام می دهد ؟

متاسفانه شرکت بارمان استپ به دلیل در دست داشتن پروژه های فراوان فعالیتی در زمینه تعمیرات پله و نرده ندارد و صرفا محصولات تولید شدن توسط خود شرکت را  در صورت نیاز مشتری سرویس و تعمیر می نماید .

آیا قبل از تخریب منزلی که از پله پیچ در آن استفاده شده است می توان پله را از محل مورد نظر برداشت و در جای دیگر استفاده گرد؟

پله های پیچی که در ساختمان نصب می شود صرفا در همان ساختمان قابل استفاده است و در صورتی که مالک ساختمان قصد تخریب ساختمان را داشته باشد پله پیچ هیچ گونه کارایی نخواهد داشت و فقط ضایعات خواهد بود.پروسه تولید و نصب پله پیچ به صورت کاملا میلیمتری و دقیق انجام می شود به صورتی که پله به گونه ای کاملا چفت و فیت در محل قرار می گیرد و به دلیل اندازه گیری های و زوایای مختلف طراحی پله که براساس محل مورد نظر صورت می گیرد استفاده از این پله ها در سایر مکان ها ممکن نیست.

خدمات سرویس و گارانتی محصولات شرکت به چه صورت می باشد؟

بسیاری از مشتریان سئوالاتی در مورد نحوه حفظ و نگهداری پله و نرده های نصب شده و گارانتی و پشتیبانی این محصولات دارند.پله ها و نرده های نصب شده بعد از نصب به هیچ گونه سرویس ونگهداری نیاز ندارند .پله ها و نرده های نصب شده توسط شرکت بارمان استپ به صور کامل محکم و اصولی نصب می شوند و خیال مشتریان از بابت این پله ها باید کاملا آسوده باشد.در مواردی نادری ممکن است ایراداتی در پله و نرده ها بروز کنید این موارد عبارتند از شل شدن نرده ،تکان خوردن شاستی پله هنگام راه رفتن روی پله ،از بین رفتن رنگ پله و نرده که در این موارد شرکت بارمان استپ پنج سال گارانتی برای کلیه محصولات خود را تظمین می کند.البته مواردی نظیر شکستن پله و نرده به دلیل وارد آمدن ضربات شنگین به این محصولات خارج از گارانتی می باشند.

حاسبات نحوه طراحی و ساخت پله پیچ به چه صورت انجام می شود؟

طراحی و ساخت  پله پیچ یا همان پله های دکوراتیو جزو دقیق ترین و ظریفترین کارها در صنعت ساختمان محصوب می شود.طراحی این پله ها با دقت فراوانی صورت می گیرد.بهتر است بدانید در صورتی که در طراحی و ساخت شاستی پله حتی چند میلیمتر خطا و اشتباه رخ دهد بعد از نصب پله ،شاهد لرزش در پله ها خواهیم بود .برای محاسبات نحوه طراحی و تولید پله از نرم افزارهای اتوکد و ریورت استفاده می شود .مهندسین شرکت بارمان استپ با استفاده از نرم افزارهای فوق هر یک از قطعات مورد نیاز را به صورت جداگانه توسط نرم افزارهای گفته شده طراحی می کنند و در ادامه جهت تولید به واحد تولید ارسال می کنند.برخی همکاران که تجربه چندانی در زمینه طراحی و ساخت پله های پیچ و دکوراتیو ندارند، به دلیل عدم توانایی و مهارت ،توانایی تولید پله های استادارد را ندارند و بعد از نصب پله با حرکت بر روی پله پله دچار لرزش می شود که همانطور که در مقالات قبلی نیز گفته شد لرزش پله باعث از بین رفتن سازه ها و روکش های چوبی پله می شود .طراحی و ساخت پله های پیچ در واقع نوعی کار هنری محصوب می شود .واین به دلیل ظافتهای فوق العاده ایست که درتولید این پله ها وجود دارد .

نرده های پیشنهادی شرکت بارمان استپ کدام نوع نرده های می باشد ؟

شرکت بارمان استپ انواع نرده ها و پله ها را تولید می کند نرده های فرفورژه ،نرده های شیشه ای ،نرده ای چوبی و سایر انواع نرده ها اما به گفتی بسیاری از صاحبنظران این صنعت نرده های فرفورژه زیبایی دو چندان نسبت به سایر نرده ها دارند .البته همه نرده های تولید شده توسط شرکت بارمان استپ زیبایی خیره کننده ای دارند و به لحاظ زیبایی هر یک چیزهایی فراوانی برای ذکر کردن دارند والبته در نهایت سلیقه مشتری تعیین کننده است و هر مشتری دید خود را نسبت به زیبایی محصول دارد .

یکی از سوالاتی که مشتریان اغلب می پرسند این هست که حمل و نقل تجهیزات پله و نرده به محل نصب به چه صورت انجام می شود و هزینه این حمل و نقل بر عهده چه کسی است ؟

حمل و نقل تجهیزات پله پیچ (پله دکوراتیو)به محل بستگی به اندازه پله ،میزان بار و فاصله تا محل نصب دارد.باید بدانید که شاستی پله توسط جرثقیل در محل نصب می شود ودر هر حال از جرثقیل استفاده خواهد شد .در برخی مواقع شاستی پله با جرثقیل از داخل شرکت برداشته می شود و تا محل نصب شرکت برده می شود و در همانجا توسط جرثقیل در محل نصب می شود  و در برخی مواقع نیز شاستی و سایر قطعات پله توسط کامیون یا نیسان به محل برده و تخلیه می شود و در نهایت توسط جرثقیل در محل مورد نظر نصب می شود .

در مورد هزینه حمل و نقل نیز ،هزینه حمل و نقل به صورت توافقی بین شرکت و مشتری تعیین می شود .

برخی از مشتریان هنگام سفارش و در پروسه عقد قرار داد سوالاتی مطرح می کنند که در زیر به برخی از رایج ترین طوالات مطرح شده پاسخ داده ایم.

تفاوت پله های پیچ تک محور و دو محور در چیست ؟

این سوال است که بسیار از مشتریان می پرسند .پله های دو محور و تک محور یچ تفاوتی در استحکام و کیفیت با هم ندارند و تفاوت انها فقط و فقط در ظاهر و زیبایی می باشد که این مورد هم بسته به سلیقه مشتری می باشد و این پله ها هیچ مزیت دیگری نسبت به هم ندارند.

 

کدام نام برای پله های مناسب تر هست ؟پله پیچ ،پله گرد یا پله دکوراتیو

نام های پله گرد،پله پیچ و پله دکوراتیو همگی  بر یک چیز اشاره می کنند و یک محصول خاص می باشند .به دلیل شکل ظاهری زیبا و اینکه محصول واراداتی و زیبایی می باشند برخی نام پله دکوراتیو را برای اینگونه پله ها برگزیدند.نام پله گرد ،پله پیچ و پله مارپیچ به دلیل گرد بودن این پله ها بر روی آنها گذاشته شد. 

محصولات پله و نرده شرکت بارمان استپ تولید داخل هست یا محوصلات در خارج از کشور تولید می شود ؟

کلیه محصولات شرکت بارمان استپ از جمله پله پیچ،نرده فرورژه پله های چوبی و نرده های چوبی ساخت داخل می باشند و کلیه لوازم مورد نیاز محصولات فوق در داخل کشور با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود .البته در ابتدا که صنعت پله پیچ و نرده های جدید فرفورژه وارد شده بودند قطعات مورد نیاز از چین وارد کشور می شد و در داخل مونتاژمی شد .اما با پیشرفت تکنولوژی داخلی و نوآوری های صنعت گران این عرصه کلیه محصولات به مرور توسط صنعتگران داخلی طراحی شد.البته پله های قدیمی چینی به صورت پیچ و مهره بودند ولی پله های تولید داخلی به صورت یک تیکه می باشند .

 مدت زمان تحویل و نصب محصولات بارمان استپ به چه صورت می باشد.

مدت زمان تحویل محصولات بارمان استپ به متغیرهای و شرایط مختلف بستگی دارد. بیشترین متغییری که در مدت زمان تحویل محصولات موثر است متراژ و اندازه پله و نرده می باشد.اما درکل میانگین مدت زمان تحویل و نصب پله پیچ یا دکوراتیو و انواع نرده ها به صورت زیر می باشد .

مدت زمان تحویل شاستی پله پیچ 1 ماه بعد از سفارش 

مدت زمان تحویل کارهای چوبی پله 1 ماه

مدت زمان تحویل و نصب نرده های چوبی 1 ماه

مدت زمان تحویل نرده فرفورژه 2 ماه

مدت زمان تحویل نرده های شیشه ای 3 ماه

 در میان محصولات فوق نرده های شیشه ای و نرده فرفورژه بالاترین میزان زمان برای تحویل سفارش را دارند و دلیل این امر طولانی بودن پروسه ساخت و تولید این محصولات می باشد.

 


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: