کانال تلگرام

صفحه اینستاگرام

09123909044

02144297804

یکی از مواردی که در مورد پله های گرد به  اشتباه در بین مردم رایج شده است این هست که پله های گرد صرفا برای ارتباط دو طبقه از واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند و مصرف دیگری ندارند .در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و از پله های گرد در موارد بسیار زیاد و مکان های مختلف می توان استفاده کرد در زیر برخی موارد استفاده متنوع از پله های گرد را ذکر می کنیم .

1-استفاده از پله های گرد در پراکینگ: یکی از موارد استفاده از پله گرد نصب آن در پارکنیگ منزل می باشد.این پله ها در پارکینگ منزل نصب می شوند و ارتباط بین پارکینگ منزل وطبقه اول را فراهم می کنند . نصب پله های گرد به این شیوه معمولا در منازل ویلایی انجام می شود و اکثر کسانی که پله گرد را با این روش در منزل نصب می کنند مالک کل ساخنمان می باشند . نصب پله ها به این روش بیشتر در شهرهای شمالی کشور و شمال تهران مرسوم می باشد.این پله ها مانند پله های نصب شده بین دو واحد طبقاتی ،در اکثر موارد به صورت دکوراتیو و تزوئینی می باشند.به دلیل این که این پله ها در داخل ساختمان نمی باشند و در فضای باز قرار دارند در معرض فرسایش می باشند از این رو جنس این پله ها بایستی مقاومتر باشد و از عایق های قوی تر و بیشتری در این پله ها استفاده شود .ملاحظاتی در نصب این پله ها وجود دارد برای مثال در صورتی که پله گرد در پارکینگ منزل نصب می شود بایستی محل نصب به گونه ای باشد که مشکل برای پارک مسایل نقلیه ایجاد نکند .

2-استفاده از پله های گرد در حیاط منازل :استفاده از این پله ها مانند نصب در پراکینگ منازل روش دیگری از استفاده از پله های پیچ یا پله گرد می باشد .پله های گردی که در حیاط منازل نصب می شوند معمولا به صورت تمام آهنی با عایق های ضد آب می باشند و کمتر خصوصیات دکوراتیو و تزئینی دارند .به دلیل قرار گرفتن این پله ها در معرض با د وباران و تابش آفتاب و ... این پله ها برخلاف پله هایی که در واحدهای دوبلکس و پراکینگ ها نصب می شود نیاز به سرویس و تمیزکاری مرتب دارد.

3-نصب پله های گرد با طول بیش از 5 متر .در برخی ادارات و شرکتهای بزرگ از پله های گرد با متراز بسیار بالا استفاده می شود .استفاده از پله های با این متراژ در کشورمان چندان مرسوم نیست و بنده به شخصی مواردی به این شکل مشاهده نکردم .استفاده از این پله ها در خارج از کشور و ادارات دولتی نظیر شهرداری ها و مکان های کنفرانس و ... دیده شده است.گاه نصب پله هایی با طول  بیش از 20 متر نیز در مکان هایی در خارج از کشور دیده شده است.


اخبار و مقالات

ملاقات در دفتر

 

تلفن دفتر مرکزی: 44297804-44297806-44297812

021-44297812 فکس دفتر مرکزی

021-56117160-تلفن کارگاه

 

hideشنبه-۴شنبه------- ۸ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۸ صبح - ۳ بعدظهر

hideجمعه ------------------ تعطیل است

 

طراح سایت

طراحی سایت و سئو :مهندس مرتضی خیری 
  http://sitevaseo.ir   وب سایت: